۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

زور موافقان ممنوع التصویر شدن، به "سیمین خانم" نرسید!

دوستان نزدیکش سیمین صدایش می کنند، اما فاطمه هم صدایش کنید، بدش نمی آید. آن زمانی که کارش را شروع کرد، هنوز اسم هنری در سینمای بعد از انقلاب باب نشده بود. این بود که برای همیشه فاطمه معتمدآریا باقی ماند. با این حال در فیلم آوانگارد "هنرپیشه" مخملباف، اکبر عبدی سیمین صدایش می کرد.
فاطمه معمتدآریا بازی خوب در سینما و تلویزیون کم ندارد، اما امشب در آخرین قسمت سریال آشپزباشی ساخته محمدرضا هنرمند غوغا کرد. او از جمله بازیگرانی است که از چشمانش می شود بغض ها، لبخندها و مهربانی هایش را خواند. امشب قرار بود او که مینو بود با شوهر یکدنده اش اکبر (پرویز پرستویی) آشتی کند و این موضوع باید طبیعی رخ می داد که به مدد او این اتفاق رخ داد. در این سریال معتمدآریا پاترول خودش را سوار می شود و مثل همیشه باوقار و "خانم" است.
معتمدآریا این روزها مدام تهدید به ممنوع التصویر شدن می شود، اما طی این مدت هر دوشنبه چهره او را در شبکه اول سیما دیده ایم و این نشان می دهد او به خوبی خود و هنرش را بر سیما تحمیل کرده. او یک بار دیگر هم ممنوع التصویر شده بود: چندین سال قبل دزدی به خانه اش زد و فیلم تولد دخترش با رقص مادر به دست ارشاد افتاد تا او ممنوع التصویر شود. جالب است که این بار هم معتمدآریا به دلیل عکس مهمانی موسسه فیلم دوحه تهدید به ممنوع التصویری شده است. کسانی که به این ممنوعیت تهدیدش ی کنند، نمی دانند که او حالا بیش از چهره اش به کارگردانی علاقه دارد و بی سروصدا به کار مستندسازی مشغول است.

۱ نظر:

  1. این یک تصمیم کاملا سلیقه ای است. چرا وقتی میترا حجار یا پگاه آهنگرانی هم چنین کاری کردند، نه تنها ممنوع التصویر نشدند، بلکه به راحتی در تلویزیون م(ی)لی و سینما نیز بازی می کنند؟
    واقعا وبلاگ قابل احترامی داری.من تازه باهاش آشنا شدم.

    پاسخحذف